Monday 21 April 2014

Cantik tapi "mekdonel" sgt!

Assalamualaikum peeps

Okeyh. haritu aku ada beli kasut kat satu online shop ni. aku mmg excited tahap gaban nak beli kasut ni. smpai sanggup kumpul duit uols. sebab aku tengok lawa terus tak fikir panjang. main bedal order je. Harga total dia rm75 aku kene bayar termasuk postage. * last2 akak yang belanja :) weehooo * btw, service online shop tu mmg bagus sgt sbb dia selalu inform pasal my order.


alas bantal tak menahan. agagagagaga . 

So tup tup tup , lebih kurang seminggu after order tuh smpai lah kasut idaman hati. cantik sangat ok. cantik. tapi.... tak sesuai dengan iols. muat , just longgar sikit. tp kakiku yang kering ni mmg tak gorgy pakai kasut cenggitu. ala2 kasut "mekdonel" jadinya. sob sob sob.

Kasut tu nampak super duper gajah aku pakai. Lagipun sekarang aku tak de mood nak pakai skinny jeans so aku pakai "seluar slack" . ofcoz lah tak sesuai nak pakai dengan kasut macam tu. nak pakai dengan baju kurung? memang boleh kalau aku ni dah tak waras mungkin. ibaratnya "mekdonel" pakai baju kurung. ekekeke. so aku tak pakai langsung kasut tu. dan aku rasa membazir. kasut tu dapat kat kaki yang salah *kaki kering ku ini* Kalau dapat kat empunya kaki yang sedikit berisi tak terlalu "ketulangan" aku rasa lebih sedap mata memandang. *babap kaki tanda tak puas hati*

Konklusinya aku tak tahu nak buat apa dengan kasut ni ;[  jd kan "giveaway" ?hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm *babap kaki lagi*

pengajaran, jangan beli kasut ikut suka nafsu kau je. haruslah berimaginasi dulu macam mane rupanya kalau kaki kering kau yang pakai! - memang takde kasut yang sesuai dengan aku punnn. huwaaaaa :'{


Abu

No comments:

Post a Comment

Awak komen kat sini ye :)